Kenyataan media YB Datuk Md Jais Sarday

KENYATAAN MEDIA

YANG BERHORMAT 

DATUK HAJI MD JAIS BIN HAJI SARDAY

PENGERUSI JAWATANKUASA PERUMAHAN DAN KERAJAAN 

TEMPATAN NEGERI JOHOR

Saya ingin mengambil kesempatan menjunjung kasih kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar atas perkenan untuk memikul tanggungjawab sebagai Pengerusi Jawatankuasa Perumahan dan Kerajaan Tempatan Negeri Johor yang baharu.

Saya juga merakamkan ucapan terima kasih kepada Yang Amat Berhormat Dato’ Mohamed Khaled Nordin, Menteri Besar Johor atas kepercayaan ini.

Saya akan memberikan sepenuh komitmen untuk memahami dan mendalami protfolio baharu ini. Sebagai permulaan, saya akan melakukan dengan segera perjumpaan dengan pegawai-pegawai bahagian Perumahan dan Kerajaan Tempatan bagi mendapat kerjasama mereka.

Saya akan berusaha untuk mengkaji dan memperhalusi kembali proses dan prosedur sedia ada dan mencadangkan amalan terbaik tadbir urus yang boleh memantapkan integriti dan ketelusan Kerajaan Negeri, khususnya Jawatankuasa Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

Saya berharap semua pihak akan memberikan kerjasama yang padu dalam proses ini.

Saya menganggap perlantikan ini sebagai satu tanggungjawab yang besar dan akan berusaha menjalankan tugas dengan sebaik mungkin.

Datuk Haji Md. Jais Haji Sarday

08 Mac 2017

-Tamat

Leave a Reply

